سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آدمى در جهان نشانه است و تیرهاى مرگ بدو روانه ، و غنیمتى است در میان و مصیبتها بر او پیشدستى کنان . و با هر نوشیدنى ، ناى گرفتنى است و با هر لقمه‏اى طعام در گلو ماندنى ، و بنده به نعمتى نرسد تا از نعمتى بریده نشود ، و به پیشباز روزى از زندگى خود نرود تا روزى از آنچه او راست سپرى نشود . پس ما یاران مرگیم و جانهامان نشانه مردن ، پس چسان امیدوار باشیم جاودانه به سر بردن ؟ و این شب و روز بنایى را بالا نبردند جز که در ویران کردن آن بتاختند و در پراکندند آنچه فراهم ساختند . [نهج البلاغه]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
نرخ بازدید یا CTR چیست؟

بهتر است با این جمله شروع کنیم که نرخ کلیک یا CTR چیست بجای آنکه بگوییم نرخ بازدید که یک اشتباه لفظی مصطلح هست و اکثراً همین اشتباه را می کنند در صورتی که سی تی آر در اصل میزان کلیک روی سایت بر حسب درصد است.

فرض کنید سایت شما با یک کلمه کلیدی در صفحه دوم گوگل قرار دارد. میزان بازدید از سایت شما طبق تعریف گوگل Impression نامیده می شود. یا بازدید سایت و به این شکل می توان تعریف کرد که اگر کاربری با سرچ کلمه کلیدی به صفحه دوم بیاید ولی روی سایت دیگری کلیک کند یا اصلا روی هیچ سایتی در صفحه دوم کلیک نکند و به صفحه سوم برود، گوگل برای سایت های صفحه دوم یک بازدید حساب می کند ولی کلیکی نشده بنابر این کلیک حساب نمی کند و در اینجاست که CTR معنا پیدا می کند.

فرمول سی تی آر برابر است با تعداد کلیک روی سایت تقسیم بر تعداد کل بازدید ضربدر 100 مثلاً اگر تعداد 100 کاربر برای کلمه کلیدی خاصی به صفحه دوم مراجعه کنند و سایت شما هم در صفحه دوم باشد (دقت کنید) و از این 100 کاربر تعداد 12 کاربر روی سایت شما کلیک کنند میزان نرخ بازدید شما یا سی تی آر شما CTR برابر است با 12% بنابر این با توجه به تعریف فوق و فرمول ارائه شده هرچه عدد CTR بیشتر باشد گوگل چنین در نظر می گیرد که سایت شما در میان سایت های رقیب و هم رتبه از محبوبیت بیشتری برخوردار است چرا که کاربران ترجیح داده اند روی سایت شما کلیک کنند و به همین دلیل هر بار که عمل Crawl خزنده های گوگل اجرا می شود سایت شما رتبه بهتری می گیرد.

تا چندین سال متخصصان سئو و برنامه نویسان بدنبال روشی بودند که نرخ بازدید را افزایش دهند ولی متاسفانه نتوانستد برنامه ای بنویسند که باعث اسپم شدن سایت نگردد و اکثراً در هنگام اجرا با پنالتی گوگل مواجه می شدند. اجرای دستی CTR یا بهتر است بگوییم افزایش سی تی ار هم کاری وقت گیر و زمان بر است و اصلا مقرون بصرفه نیست.

اخیراً تکنولوژی جدیدی ارائه شده که با توجه به آخرین آپدیت های الگوریتم گوگل توانسته به افزایش CTR بدون جریمه دست پیدا کند و گروه آشنا وب مفتخر است که یکی از مجریان موفق سئو با روش CTR در ایران باشد.

این روش بسیار سریع، نسبت به خرید بک لینک خیلی ارزان تر، مطمئن تر از بک لینک که اکثراً باعث پنالتی می گردد چون دقت لازم در خرید بک لینک صورت نمی گیرد، از نظر ماندگاری از بک لینک ماندگارتر بوده و می توان کلمات با رقابت بسیار بالا را نیز با کمترین هزینه به صفحه اول گوگل ارتقاء داد.

البته داستان همینجا تمام نمی شود چرا که پس از کلیک روی سایت تا به امروز تکنولوژی که بتواند حضور در سایت را طبق الگوریتم گوگل اجرا کند تا به امروز در دنیا وجود نداشت و اکثرا باعث افزایش نرخ فرار یا Bounce Rate سایت می شد و جواب عکس می داد یعنی تمام تلاش ها برای افزایش نرخ کلیک پس از ورود به سایت از دست می رفت ولی اکنون مرحله دوم پس از کلیک هم کاملاً طبق الگوریتم شبیه سازی شده و نرخ فرار از سایت نیز در پایین ترین حد ممکن حفظ شده و اکنون می توان یک پروژه سی تی آر را با قاطعیت تمام اجرا نمود.

بنابر این وقت را از دست ندهید و همین امروز پروژه سئو خود را با کمک آشنا وب شروع کنید و از حضور در صفحه اول نهایت استفاده و بهره را ببرید.

برای توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید: 09124269310 (آشناوب)


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/9/7:: 3:14 صبح     |     () نظر
 
بک لینک و سئو

گروه 724 با ارائه بهترین بک لینک های ایرانی و خارجی، مطابق الگوریتم گوگل و تضمینی، علاوه بر سئو حرفه ای، فروش بک لینک های قدرتمند WEB 2.0 خارجی را آغاز نمود.

نوشته بک لینک و سئو اولین بار در سئو 724 پدیدار شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/9/4:: 4:59 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >