سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشینی با حکیمان، زندگی بخش خردها و درمان جانهاست . [امام علی علیه السلام]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
سئو وردپرس | سئو سایت وردپرس

درباره سئو سایت وردپرس و سیستم پرطرفدار وردپرس همین کافیست که بدانیم 25 درصد از کل سایت های جهان با این سیستم مدیریت محتوا طراحی شده اند. سئو وردپرس یکی از پرقدرت ترین و در عین حال آسان ترین متدهای سئو سایت بشمار می رود.

در اینجا فقط می خواهیم علاوه بر آموزش هایی که در مورد سئو داخل سایت دادیم که برای هر نوع سایت (سئو سایت وردپرس) مورد استفاده قرار می گیرد، یک سری پلاگین بسیار کاربردی را جهت سئو وردپرس به کاربران معرفی کنیم.

سئو سایت وردپرس با داشتن پلاگین های رایگان و حرفه ای (پولی) بسیار ساده تر از سئو دیگر سایت ها شناخته شده. هرآنچه که مورد نیاز یک سئو تخصصی است را می توان در کتابخانه پلاگین های وردپرس جستجو کرد و مورد استفاده قرار داد. در اینجا به برخی از پرکاربرد ترین پلاگین های سئو وردپرس می پردازیم.

1- پلاگین معروف All in one seo pack که اکثراً با آن آشنا هستید و نیاز به توضیح ندارد. یک پلاگین جامع و کاربردی دارای قابلیت های زیاد برای سئو داخل سایت.

2- پلاگین سئو یواست Seo Yoast همانند دیگر پلاگین های سئو وردپرس دارای قابلیت های بسیاری است که تا نصب نکنید پی به آن نخواهید برد.

3- پلاگین سئو نشر برای سئو داخل سایت و شبکه های اجتماعی درج متاتگ ها و … مورد استفاده زیادی دارد.

4- پلاگین بسیار کاربردی Seo Friendly Images برای سئو عکس ها با درج متن جایگزین و عنوان به صورت اتوماتیک برای عکس های سایت وردپرسی.

5- پلاگین ایجاد نقشه سایت برای گوگل Sitemap generator که یکی از الزامات سئو سایت می باشد. این پلاگین به صورت اتوماتیک نقشه سایت را بعد از هر تغییر ایجاد و ذخیره می کند.

6- یکی از الزامات یک سایت داشتن نسخه های پشتیبان از آن است. این کار را می توان به صورت اتوماتیک در هاست انجام داد و یا از پلاگین کاربردی wp-dbmanager استفاده کرد. با این پلاگین می توانید از پایگاه داده بک آپ های متوالی و اتوماتیک بگیرید. دیتابیس را بهینه سازی کنید و همچنین برای تعمیر آن استفاده کنید بدون اینکه بخواهید وارد مدیریت هاست خود شوید.

سئو وردپرس | سئو سایت وردپرس wordpress sites

در بروزرسانی های گوگل آنچه که همیشه مورد توجه بوده سئو داخل سایت و محتوای بهینه بوده و هست. در سئو وردپرس استفاده از پلاگین سئو یواست که یکی از پر طرفدارترین افزونه های سئو سایت وردپرس می باشد توصیه می شود.

پلاگین سئو یواست وردپرس با بررسی تک تک صفحات و عناوین و چگالی کلمات کلیدی این امکان را به شما می دهد که بتوانید یک استاندارد مشخص برای سئو صفحات را دنبال کنید. اخطارها و پیشنهادهای این افزونه برای بهینه کردن سایت از نظر کاربری آسان و تطابق با الگوریتم گوگل در جهان بی نظیر است.

استفاده از افزونه های کمپرس تصاویر و استایل ها در جهت بهبود سرعت لود سایت وردپرسی نیز یکی دیگر از مواردی است که باعث شده سئو وردپرس نسبت به دیگر پلتفرم ها آسان تر و پرکاربردی تر شود. استفاده از پلاگین های سئو سایت وردپرس باید با دقت و با نظر مشاورین سئو انجام گیرد.

یک سایت دیگر برای درج بک لینک رایگان با اوتوریتی بالا تقدیم به شما:

http://www.tomcatexpert.com/blog/2013/06/25/comparing-tomcat-pivotal-tc-server-part-one?page=1#comment-17252


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/28:: 10:48 صبح     |     () نظر
 
طراحی سایت جوملا

جوملا Joomla یک سیستم مدیریت محتوا بر پایه زبان برنامه نویسی php بوده و امروزه استفاده از این نرم افزار در بین طراحان سایت در سراسر جهان بسیار رایج است.
طراحی سایت با جوملا دارای قابلیت های کامل یک سایت داینامیک بوده و این امکان را به کاربر می دهد که از طریق بخش مدیریت بتواند مطالب، ماژول ها، افزونه ها و مدیاهای سایت خود را در کمترین زمان بروزرسانی نماید.

برای اینکه نرم افزار جوملا joomla بتواند قابلیت های مورد نیاز طراحان را داشته باشد افزونه های متنوع و بیشماری طراحی شده و هر ساله نسخه آن بروزرسانی و کاملتر می گردد. از امکانات جوملا می توان به موارد زیر اشاره نمود:
1-ایجاد گالری های تصاویر متنوع
2-درج خبر و اخذ خبر
3-صفحات دانلود با مدیریت های پیشرفته
4-ایجاد صفحات تبلیغاتی
5-ساخت فهرست های زیبا و متنوع
6-درج و پخش ویدئو و موزیک
7-دو زبانه و یا چند زبانه کردن سایت
8-اتصال به درگاه های پرداخت آنلاین

و بسیاری موارد دیگر که یک سایت را از نظر کارآیی و زیبایی بی نقص می سازد.

جوملا دارای سئو بسیار عالی و قابل رقابت با دیگر سیستم های مدیریت محتوا می باشد.
طراحی سایت ارزان جوملا با هاست و دامنه رایگان ارائه می گردد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/28:: 10:47 صبح     |     () نظر
   1   2   3   4   5   >>   >