سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بالاترین رستگاری است . [امام علی علیه السلام]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
الگوریتم پنگوئن گوگل و ارتباط آن با بک لینک | الگوریتم گوگل

بررسی ها بر روی سایت هایی که با بک لینک به رتبه های بالای موتور جستجو دست یافته بودند نشان داد که بعد از آپدیت قدرتمند گوگل در سال 2012 و اثر بخشی آن بر سایت ها با الگوریتم پنگوئن بیشتر سایت هایی که در روش سئو خود از بک لینک غیر طبیعی استفاده کرده بودند مورد جریمه الگوریتم پنگوئن قرار گرفتند.

در آپدیت الگوریتم پنگوئن سایت هایی که با روش بک لینک ولی با در نظر گرفتن توزیع نرمال و طبیعی آن رتبه گرفته بودند در همان رتبه های بالا ماندند.

در اینجا میخواهیم به یکی از مهمترین موارد لینک بیلدینگ و الگوریتم پنگوئن اشاره کرده و راه کارهای علمی و اصولی برای لینک بیلدینگ طبیعی را به کاربران ارائه دهیم.الگوریتم پنگوئن گوگل و ارتباط آن با بک لینک | الگوریتم گوگل seo wordpress

همانطور که گفتیم پس از آپدیت پنگوئن در سال 2012 سایت هایی که از روش بک لینک در سئو استفاده کرده بودند و به توزیع نرمال آن بی توجه بودند شکست خوردند. علت شکست آنها این بوده که از انکورتکست های مکرر و با کلمات ثابت استفاده می کردند. مثلاً برای اخذ رتبه با کلمه کانکس از لینک های با کلمه کانکس استفاده می کردند و به تعداد زیاد. تا قبل از آپدیت پنگوئن این روش جواب بسیار عالی به سئوکاران می داد ولی اکنون با هوشمند شدن گوگل دیگر این روش جوابگو نیست و حتی باعث جریمه شدن نیز می گردد.

برای مقابله با آپدیت پنگوئن باید در درج لینک حتماً از نمودار زیر استفاده نمود.

 

همانطوری که از شکل روبرو پیداست برای موفقیت در سئو با بک لینک نیاز به رعایت درصدهای نوشته شده برای لینک های خارجی است. برای مثال فوق کلمه کانکس اگر نیاز به 100 بک لینک باشد حتماً باید 18 عدد از آنها با کلمه کانکس لینک شده باشند و 16 عدد با عبارتی که کلمه کانکس در آن است. 31 عدد از آنها باید نام شرکت یا عنوان سایت باشد و 18 عدد فقط آدرس دامنه و 17 عدد می تواند لینک هایی با کلمات متفاوت دیگر باشد.

شاید تعجب کنید که چطور با این روش می توان کلمه کانکس را ارتقاء داد. ولی باید قبول کنید که این روش توسط سئوکاران حرفه ای سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته و از اسرار سئو تخصصی است که بسیاری از سئوکاران آن را به عنوان راز موفقیت نزد خود حفظ می کنند.

ممکن است توزیع بک لینک سایت شما مشابه با آنچه توضیح داده شد نباشد بنابر این نیاز به تغییر بک لینک های فعلی نیست بلکه کافی است بک لینک هایی که طبق فرمول و نمودار بالا ایجاد نکرده اید را ایجاد کرده و موفقیت خود را تضمین نمایید. مثال:

فرض کنید برای دامنه www.canex.ir نیاز به رتبه در کلمه کانکس برای شرکت نوین طرح دارید. بنابر این طبق دستورالعمل فوق باید:

تعداد 18 درصد از بک لینک ها به صورت کانکس

تعداد 16 درصد از بک لینک ها به صورت کانکس نوین طرح، کانکس های نوین طرح

تعداد 31 درصد نام برند شما به صورت نوین طرح

تعداد 18 درصد بک لینک ها به صورت www.canex.ir

و مابقی تعداد باقیمانده از 100 بک لینک را به صورت ترکیبی از کلمات کلیدی سایت در نظر بگیرید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/28:: 10:56 صبح     |     () نظر