سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت دوست، ناشی از نادرستی دوستی است . [امام علی علیه السلام]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
خرید بک لینک رنک دار مطابق الگوریتم گوگل

جدیداً بهترین روشی که توسط متخصصین سئو برای دست یابی به 10 رتبه اول گوگل مورد استفاده قرار می گیرد بکار بردن کلمات کلیدی بلند یا کم ترافیک به جای کی وردهای کوتاه و پر ترافیک است چرا که این نوع کی وردها دارای رقابت کمتر، بهره وری بیشتر و همچنین ریسک کمتری می باشند.

علاوه بر آن می توانند به همان میزان که یک کی ورد کوتاه و پر ترافیک جذب کاربر می کند بازدیدکننده جذب کند و حتی خیلی بیشتر و همچنین هزینه ای که شما برای آن کی وردها متحمل می شوید تقریبا یکسان خواهد بود.

برای این نوع بهینه سازی و سئو دو راه وجود دارد:

راه اول:

می توانید روی کی ورد پر ترافیک و کوتاه کار کنید و مثلاً با 1000 بک لینک به رتبه اول گوگل دست پیدا کنید و در آن موقعیت مثلا در روز 10000 بازدید کننده یا ترافیک را جذب کنید.

راه دوم:

روی کی وردهای بلند و کم ترافیک کار کنید و برای هر کدام از آنها با تعداد مثلا 5 بک لینک به رتبه اول گوگل برسید که در این حالت شما با 1000 بک لینک می توانید حدود 200 کی ورد کم ترافیک را به رتبه اول برسانید که در این حالت با صرف هزینه یکسان شما ترافیک بیشتری را جذب خواهید کرد و همچنین در مدت زمان کمتری به نتیجه خواهید رسید.

روش دوم داری مزایای بسیار زیادی است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزیت اول:

اگر شما روی کی ورد پرترافیک و کوتاه کار کنید بدلیل (خرید بک لینک) اینکه دیگر رقبا هم روی آن کیورد خاص کار می کنند ممکن است امروز شما با 1000 بک لینک به نتیجه برسید در صورتی که فردا نیاز به بک لینک های بیشتری خواهید داشت مثلا 1100 بک لینک و همینطور شما مجبورید به دلیل ترافیک زیاد هزینه بیشتری برای حفظ موقعیت خود متحمل شوید در صورتی که اگر روی کی وردهای کم ترافیک همانطور که توضیح داده شد کار شود، شما برای مدت های مدیدی نیاز به هزینه اضافه نخواهید داشت.

مزیت دوم:

کی وردهای پر ترافیک به دلیل رقابت زیاد ممکن است به رتبه های پایین تر نزول کنند بهینه سازی و سئو سایت چرا که دارای رقبای زیادی هستید و اگر همه هزینه شما روی آن کی ورد متمرکز شده باشد با نزول آن کسب و کار شما هم با رکود مواجه خواهد شد ولی اگر شما 200 جایگاه در گوگل داشته باشید با نزول خرید بک لینک برخی از آن ها باز هم کسب و کار شما با مابقی کی وردهای رتبه یک همچنان پابرجا خواهد ماند.

مزیت سوم:

لینک بیلدینگ روی کی وردهای متعدد نه تنها دارای ریسک کمتری است بلکه اخذ نتیجه بسیار سریع تر و راحت تر خواهد بود. همچنین تمرکز چندین بک لینک روی چندین کی ورد کم ترافیک بجای یک کی ورد پر ترافیک وضعیت را برای گوگل طبیعی تر جلوه خواهد داد (آگهی رایگان) و احتمال پنالتی شدن و یا سندباکس شدن دامنه شما خیلی کم می شود.

مزیت چهارم:

کی وردهای بلند و کم ترافیک دارای کانورشن ریت بیشتری نسبت به کی وردهای سئو پر ترافیک می باشند. البته چنانچه روی تعداد زیادی از کی وردهای کم ترافیک و نسبتا طولانی کار کنید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 95/12/16:: 5:12 عصر     |     () نظر
 
مفهوم وب 2 و بک لینک web 2.0 چیست؟

مفهوم سایت های وب 2 از سال 2004 توسط تیم اوریلی و دیل داورتی Tim O’Reilly and Dale Dougherty در سال 2004 توسعه یافت. و بعد از آن داشتن بک لینک در اینگونه سایت ها مورد توجه متخصصین و وبمسران جهان قرار گرفت. ولی مفهوم وب 2.0 و سایت های وب 2.0 چیست؟

شاید تصور شود که اینگونه سایت ها، جدا از سایت هایی که تاکنون دیده ایم یا شنیده ایم باشد ولی باید گفت که سایت های وب 2.0 به سایت هایی که گفته می شود که کاربران بجای اینکه تشویق به خواندن محتوای سایت کنند بیشتر به درج مطلب، فایل، رسانه و … در سایت تشویق می شوند.

برای درک بهتر سایت های وب 2.0 مثال هایی از اینگونه سایت ها برای شما عزیزان می آورم که بیشتر با اینگونه سایت ها آشنا شوید. طبق تعریف سایت های وب 2 بیشتر به سایت های شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی، سایت های به اشتراک گذاری فایل، نوشته، فیلم، صدا، محتوی و … گفته می شوند بنابر این می توان گفت که سایت های زیر نمونه های بارزی از سایت های وب 2.0 هستند.

WEB 2.0 Sites

https://twitter.comhttps://linkedin.comhttps://facebook.comhttps://blogfa.comhttps://xing.comhttps://wordpress.comhttps://blogger.comhttps://last.fmhttps://livejournal.comhttps://weebly.comhttps://tumblr.comhttps://wikidot.comhttps://webs.comhttps://squidoo.comhttps://rediff.comhttps://academia.eduhttps://diigo.comhttps://travelblog.orghttps://blog.yahoo.comhttps://twoday.net….

همچنین می توان سایت وب 2.0 را اینگونه توصیف کرد که کلیه سایت هایی که کاربران را به ایجاد محتوا، فایل یا مدیا (شامل عکس، فیلم، فایل، …) وبلاگ، هاست … تشویق نمایند سایت وب 2.0 خواهد بود.

از آنجائیکه سایت های وب 2.0 دارای بازدید زیاد و صفحات ایندکس شده زیادی در موتورهای جستجوگر می باشند، بنابر این داشتن بک لینک در اینگونه سایت ها باعث ارتقاء در رتبه خواهد شد و بخاطر همین جزو سایت های محبوب از نظر متخصصین سئو می باشند.

بنابر این سایت های وب 2 جدا از سایت هایی که میشناسیم نیستند. یک سایت که فروشنده هاستینگ است و شما را به ایجاد اکانت و درج پروفایل شخصی و خرید سرویس های سرور و هاست می کند نیز می تواند به عنوان یک سایت وب 2 معرفی شود و یا سایت فیسبوک و یا بلاگفا. به طور کلی هر سایتی که برپایه کاربر بنا بهاده شده باشد سایت وب 2 نامیده می شود.

همچنین بارزترین سایت های وب 2 سایت هایی نظیر ویکیپدیا و سایت بلاگفا را می توان نام برد که هر دو کاربران را از همان ابتدا به درج محتوا در سایت تشویق می کنند.

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 95/12/14:: 12:33 صبح     |     () نظر