سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، اصرارکنندگان و پیگیران در دعا رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
سئو و اشتباهات رایج آن- Seo Current Mistakes

سئو دارای چالش بسیار زیادی است. برخی از اشتباهات سئو از کنترل اولیه متخصص سئو خارج است و برخی دیگر ممکن است بر اثر دانش کم اتفاق بیافتد. اشتباهاتی که ممکن است بخاطر نوع ساختار سایت و طراحی سایت و همچنین خطاهای سرور سایت و دسترسی های خزنده های گوگل اتفاق میافتند از کنترل اولیه متخصص سئو خارج هستند ولی با دانستن آنها می توان از بروز این اتفاقات جلوگیری نمود.

در اینجا چند نکته اساسی برای جلوگیری از بروز خطا و افت رتبه در گوگل را برای کسانی که قصد سئو سایت خود را دارند بیان می کنیم:

1- استفاده از تگ کیورد:

شاید در مقالات قبلی سئو به قرار دادن تگ کیورد در هدر سایت اشاره کرده باشیم ولی باید بدانید که اخیراً موتور جستجوی گوگل توجهی به این تگ نمی کند و در واقع این تگ، اجباری بر این مطلب است که سایت به تعدادی کیورد محدود شده در صورتی که چنین نیست و باید به موتور جستجوگر اجازه دهید که هرآنچه که در سایت و مطالب مرتبط داخل آن هست را به عنوان کلمات کلیدی بشناسد.

بنابر این می توانید تگ کیورد را یا خالی بگذارید یا اصلاً قرار ندهید.

2- از تکرار بیش از حد کلمات کلیدی در متن صفحات سایت خودداری کنید.

3- لینک های معیوب و برداشته شده را شناسایی و اصلاح کنید.

4- صفحات دوگانه یا چند گانه: این مورد ممکن است سهواً اتفاق بیافتد و یا اینکه نرم افزاری مانند جوملا به صورت اتوماتیک صفحات تکراری برای بایگانی ایجاد کند که باید آن را غیر فعال کنید.

5- مطالب کپی از سایت های دیگر: این مورد باعث خواهد شد که گوگل نتواند رتبه مناسبی به صفحه مطلب شما بدهد چون قبلاً به سایت دیگری داده شده.

6- بک لینک از سایت هایی که خودشان دارای اعتبار نیستند. بک لینک یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی توسط گوگل است بنابر این باید توجه داشته باشید که در گرفتن لینک از سایت ها موارد و فاکتورهای مهم لینک بیلدینگ را رعایت کنید.

7- ندانستن کلمات کلیدی مناسب: یکی از مهمترین موارد در رتبه بندی سایت دانستن کلمات کلیدی مناسب است. بعضاً دیده شده که تمام تلاش یک سئوکار برای اخذ رتبه با یک کلمه خاص است و این یکی از بزرگترین اشتباهات سئو بشمار می رود. سایت باید با چندین کلمه مرتبط و حتی کم ترافیک رتبه داشته باشد تا بتوان در کلمات پر ترافیک موفق بود.

8- اجازه ندادن به خزندگان برای خواندن و ایندکس کردن سایت: این اشتباه ممکن است در تنظیم نبودن فایل Robots.txt در هاست رخ دهد. حتماً این فایل را باید چک کنید و قسمت های مهم سایت که نیاز به مرور توسط خزنده های گوگل است را باز بگذارید.

9- انکورتکست های غیر مرتبط: انکورتکست عبارت قابل کلیکی است که به صفحات سایت شما ارجاع داده می شود. در نوع عبارات اینگونه لینک ها باید دقت زیادی داشت و اگر با یک متخصص سئو مشورت شود بهتر و نتیجه مطلوب تر خواهد بود.

یک سایت دیگر برای درج بک لینک رایگان با اوتوریتی بالا تقدیم به شما:

http://www.klasresearch.com/resources/klas-blog/klas-blog/2015/09/18/athenahealth-or-eclinicalworks-which-one-is-right-for-you


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/28:: 10:41 صبح     |     () نظر