سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرستاده تو میزان خرد تو را رساند و نامه‏ات رساتر چیزى است که از سوى تو سخن راند . [نهج البلاغه]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
بک لینک و اسرار ناگفته آن

درباره لینک گذاری و بک لینک مطالب بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد که همگی متخصصین و علاقمندان به سئو کمابیش این مطالب را مطالعه کرده و دریافته اند که کلاً نظرات بر سه دسته کلی تقسیم می شود:

1- دسته اول کسانی هستند که خود از بک لینک استفاده می کنند و برای آنکه دیگران به این باصطلاح موفقیت دست پیدا نکنند می گویند که از بک لینک استفاده نکنید.

2- دسته دوم کسانی هستند که خودشان برای اخذ رتبه از بک لینک استفاده کرده اند و این خدمات را ارائه می دهند و لاجرم می گویند که بک لینک باعث افزایش رتبه می شود چون می خواهند خدمات بک لینک خود را بفروشند.

3- دسته سوم کسانی هستند که نه می گویند بک لینک مضر است و نه می گویند مفید است. این دسته از متخصصین سئو چون خدمات سئو و بک لینک را با هم ارائه می دهند بنابراین مفاهیم را به صورت گنگ و نامفهوم ارائه می دهند که پس از خواندن مقالات آنها بالاخره متوجه نمی شویم که بک لینک خوب است یا مضر.

اینجا من قصد این را ندارم که دیگران را آنالیز کنم بلکه می خواهم برخی از مفاهیم علمی و تجربیات تخصصی را که در طول این چند سال بدست آورده ام را به شما عزیزان در حد توان ناچیزم ارائه دهم بلکه زکاتی از علم ناقص خود را پرداخت کرده باشم.

بک لینک طبق نظر اکثریت شرکت ها و متخصصین سئو باعث افزایش اوتوریتی و اعتبار سایت شده و اگر با یک استراتژی درست اجرا شود باعث خواهد شد رتبه سایت شما به صورت باورنکردنی افزایش پیدا کند ولی می تواند به صورت برعکس چنانچه استراتژی درست که در ابتدا عرض کردم مورد استفاده قرار نگیرد باعث اسپم شدن و حتی حذف سایت شما از گوگل گردد.

خب استراتژی چیست؟ در اینجا استراتژی لینک گذاری را در 6 بخش خدمت شما ارائه می دهم:

بک لینک همانطوریکه از اسم آن پیداست به لینکی گفته می شود که از سایت دیگر به سایت شما و یا صفحات داخلی سایت شما داده شود. گوگل براساس تعداد و نوع و حتی اعتبار سایت های لینک دهنده رتبه سایت شما را افزایش خواهد داد. اما نکته اصلی اینجاست که اگر سایتی که تازه تاسیس شده باشد و هنوز صفحات آن در گوگل ایندکس نشده باشد به صورت انبوه لینک بگیرد این یک مسئله غیر عادی خواهد بود چرا که سایتی که هنوز دیده نشده چطور ممکن است که لینک شده باشد؟ گوگل می گوید که سایت را هنوز کسی ندیده پس چطور به مطالب آن لینک داده شده. پس ببینید چقدر آسان می توانید استراتژی لینک بیلدینگ را خودتان بنویسید. بله سایتی که تازه راه اندازی شده نباید بک لینک انبوه داشته باشد و اگر اقدام به خرید بک لینک به تعداد زیاد کنید سایت شما اسپم و جریمه خواهد شد.

خب اولین استراتژی را فهمیدیم. و حالا بعدی: سایت من تازه تاسیس نیست ولی لینک بیلدینگ باعث اسپم شدن آن شده علت چیست؟ این مورد دوم استراتژی است که خدمتتان می گویم. سایت شما چند ماهی هست که راه اندازی شده و آماده لینک بیلدینگ است و شما فقط به دامنه اصلی لینک داده اید. خب گوگل آنالیز می کند اگر این سایت مورد توجه دیگران است و آنها به این سایت لینک داده اند پس چرا به مطالب آن لینکی داده نشده؟ مگر می شود سایتی که مطالب آن بکر و جدید و یا جالب از نظر خوانندگان است بدون لینک گذاشته شود و تمامی لینک ها به دامنه اصلی داده شده باشد؟

پس استراتژی دوم معلوم شد. اگر فقط به دامنه لینک به تعداد زیاد داده باشید ممکن است به احتمال زیاد سایت جریمه، اسپم و یا حتی حذف گردد. بنابر این باید حتماً اگر تعداد 10 لینک به دامنه اصلی می دهید تعداد 2 لینک الی 3 لینک به صفحات داخلی هم بدهید. این امر باعث طبیعی بودن لینک بیلدینگ شده و رتبه شما بطور قطع به یقین افزایش خواهد یافت.

مورد سوم در استراتژی لینک بیلدینگ: سایت من به اندازه سایت رقیب لینک دارد ولی سایت او در نتایج همیشه جلوتر است. علت چیست؟

این مورد سوم از استراتژی مربوط به نوع لینک هاست. سایت هایی که دارای بازدید و اعتبار بالاتری هستند باعث خواهد شد لینک آنها به سایت شما تاثیر چندین برابر داشته باشد تا سایت هایی که بازدید کم و اعتبار پایینی دارند.

بنابر این باید سعی کنید سایت هایی که برای خرید بک لینک انتخاب می کنید دارای اوتوریتی بالا و بازدید باشند (دقت کنید هر کدام به تنهایی تاثیر کمی خواهد داشت بلکه هر دو مورد را چک کنید).

تعداد 3 مورد از استراتژی لینک بیلدینگ باقی می ماند که در نوشته های بعدی خدمت شما عرض خواهم کرد. با رعایت این 6 مورد مطمئن باشید سایت شما در 10 رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت و ما این مسئله را تضمین خواهیم کرد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/28:: 9:6 صبح     |     () نظر