سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه از اهل دانش باشد کسی که در مسیرآخرت رو به دنیا دارد و چیزی را که به وی زیان می رساند، از آنچه به وی سود می بخشد بیشتر دوست دارد . [عیسی علیه السلام]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
ایجاد بک لینک یا خرید آن

از موارد بسیار مهم در لینک بیلدینگ و لینک سازی، دائمی بودن لینک هاست. از آنجائیکه که تاثیر بک لینک در افزایش رتبه سایت انکار ناپذیر است و مفهوم لینک سازی از مفاهیم اساسی در سئو به حساب می آید حفظ و نگهداری لینک ها (تا حد امکان) از دغدغه های متخصصین سئو بوده و به همین خاطر بحث های زیادی درباره ایجاد بکلینک در مقابل خرید آن مطرح گردیده است.

اینکه بک لینک را ایجاد کنیم یا بخریم هر دو در افزایش رتبه یک سایت مؤثر خواهند بود ولی در نظر باید داشت که دیگر دوران رایگان بازی تجارت اینترنتی به پایان رسیده و اگر در فکر این هستید که همه چیز را رایگان پیش ببرید باید بگویم در این عرصه هرچه به جلوتر برویم این مفهوم رایگان بودن کمرنگ و کمرنگ تر خواهد شد.

در لینک سازی هم یک متخصص سئو و یا یک شرکت باید هزینه های پرسنلی که برای ایجاد وبلاگ ها و یا سایت هایی که مناسب برای لینک گرفتن باشند را محاسبه نماید که اکثراً این مقوله را توجه نمی کنند. از طرفی قصد این را دارند که بک لینک رایگان داشته باشند ولی از طرف دیگر هزینه و وقتی که صرف ایجاد این لینک ها می شود را نادیده می گیرند.

اگر یک حساب دو دوتا چهارتایی خیلی ابتدایی کنیم صرفنظر از اینکه به هیچ وجه نمی توانیم با هزینه های پایین یک سایت با بازدید روزانه 10 هزار آی پی واقعی داشته باشیم حتی اگر وقتی که صرف درست کردن و درج مطالب اینگونه سایت ها می شود را حساب نکنیم می بینیم که هزینه ها چند برابر بیشتر از خرید بک لینک از همان سایت بوده اما دلمان خوش است که خودمان درست کرده ایم.

ایجاد بک لینک اگر به صورت درج نظرات در سایت ها باشد و هزینه ای از نظر ایجاد و …. نداشته باشد امری منطقی به نظر می رسد ولی اگر قصد این را دارید که یک کار حرفه ای و یک رقابت در زمینه ای پر سود را داشته باشید باید بگویم که قطعاً از فکر ایجاد بک لینک های رایگان بیرون بیایید و بجای آن یک محاسبه دقیق از هزینه هایی که در این رقابت پیش رو دارید را انجام دهید و وقت خود را بیش از این برای بدست آوردن بک لینک رایگان هدر ندهید.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/28:: 9:4 صبح     |     () نظر