سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خصومت را از حد درگذراند گناه ورزید ، و آن که در آن کوتاهى کرد ستم کشید ، و آن که ستیزه جوست نتواند از خدا ترسید . [نهج البلاغه]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
سئو سایت های فروشگاهی و تفاوتها

شاید این تصور که فرآیند بهینه سازی و سئو برای کلیه سایت ها مشترک و یکسان است شما را به اشتباه بیندازد و با این اشتباه شروع به سئو سایت فروشگاهی خود کنید و در آخر بجز اتلاف وقت و هزینه گزاف چیزی عاید شما نخواهد شد. دلیل این امر این است که سئو سایت های فروشگاهی کاملاً متفاوت از سایت های شرکتی و شخصی است.

سایت های فروشگاهی بدلیل تنوع محصولات و در نتیجه تعداد زیاد دسته بندی ها و توقع کارفرما برای ارتقاء رتبه اکثر محصولات نیاز به یک استراتژی خاص برای سئو خارج سایت خواهد داشت. اینگونه سایت ها همانطور که اشاره شد دارای صفحات یا همان محصولات متعدد هستند و امکان لینک بیلدینگ یا لینک سازی را تا حد زیادی به صفر نزدیک می کند چرا که متخصص سئو امکان لینک سازی روی تمامی محصولات را ندارد و چنانچه فقط بر روی دسته بندی ها لینک بیلدینگ انجام شود امکان اخذ نتیجه بدلیل چگالی پایین متن و کلمات مرتبط در دسته بندی ها پایین تر از صفحات محصولات است بسیار ضعیف خواهد بود.سئو سایت های فروشگاهی و تفاوتها online store1 1

گروه تخصصی سئو 724 با داشتن تجربه کافی در زمینه سئو سایت های فروشگاهی با بکارگیری استراتژی خاص و بدون استفاده از بک لینک های زیاد و بی حاصل و با بهره گیری از دانش روز الگوریتم موتور جستجوی گوگل سئو سایت های فروشگاهی را ظرف 2 ماه و با حداکثر محصولات در صفحه اول گوگل تحویل کارفرمایان محترم خواهد داد.

چگونگی فرآیند سئو سایت های فروشگاهی بدلیل تخصصی بودن قابل ذکر نبوده و تنها به این نکته اشاره می گردد که سئو اینگونه سایت ها باید براساس افزایش بازدید واقعی روی صفحات محصولات صورت گیرد و نه ساخت لینک های برگشتی که ارسال بازدید و نحوه انتخاب ارجاع دهنده بازدید از نظر نسبت ارسال از شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجوگر کاری کاملاً تخصصی بوده و نیاز به تجربه چندین ساله و پروژه های موفق نسبتاً زیاد سئو سایت های فروشگاهی خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد سئو سایت فروشگاهی خود همین الان با ما تماس بگیرید. 09124269310- 66025804

نوشته سئو سایت های فروشگاهی و تفاوتها اولین بار در سئو 724 پدیدار شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/10/4:: 4:4 عصر     |     () نظر