سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
سئو و بهینه سازی سایت خرید بک لینک 724
 
سفارش خرید خارج از کشور | خرید کالا از سایت های خارجی

با توجه به مشکلات خرید کالای خارجی و سفارش و پرداخت اینترنتی آنلاین با پی پال، مسترکارت و ویزا کارت، اسکریل، بیت کوین، کالا و محصولات قانونی از سایت ها و فروشگاه های خارج کشور، گروه 724 کلیه خریدهای ارزی دلاری، یورو، پوند، لیر و …  و کلیه پرداخت های اینترنتی، خرید کلیه محصولات و حمل به داخل کشور از شرکت های خارجی را با کمترین نرخ و زمان به هموطنان ارائه می دهد.

گروه 724 با داشتن امکانات لازم در خارج از کشور جهت برداشتن سد ایجاد شده برای کاربران کشورمان جهت خرید و پرداخت دلاری و ارزی کلیه کالا و محصولات مجاز فیزیکی و مجازی از سایت ها و کشورهای خارجی در کمترین زمان، سریع و ارزان و ارسال کالا از طریق پست و تحویل در محل شما اقدام کرده تا بتواند گامی در جهت کمک به هموطنان عزیز برداشته باشد.

این گروه خدمات خرید کالا، نرم افزار، محصولات مجاز خارجی را به صورت آنلاین و یا تحویل کالای فیزیکی در دفاتر خارج از کشور با نرخ بسیار پایین و کارمزد انجام میدهد. لازم به ذکر است برخی از کالاها و اقلام بدلیل ممنوعیت امکان خرید خارجی نداشته که در زیر مواردی از آن اعلام می گردد:

شما می توانید پس از ثبت سفارش و لینک خرید و تایید کارشناسان ما اقدام به واریز مبلغ خرید با کلیه کارهای شتاب، واریز ریالی به حساب بانکی ما، پرداخت کارت به کارت از خودپردازها، پرداخت با اینترنت بانک، موبایل بانک، پرداخت از طریق بانک به شماره کارت یا حساب ما و دریافت رسید بانکی اقدام نمایید تا در اسرع وقت کالا، محصول و یا نرم افزار شما خریداری و تحویل گردد.

برخی از کالاهایی که امکان خرید خارجی ندارند:
1- کلیه مواد شیمیایی
2- کالاها و سلاح سرد، شکاری و …
3- انواع اسپری
4- کتاب های ممنوعه
5- کالاهای ممنوعه توسط کشور
6- مواد دخانیات، الکلی
7- مواد و داروهای زیبایی و بهداشتی
8- انواع خوراکی های منجمد
9- انواع کنسرو و کمپوت
10- مواد دودزا
جهت مشاهده کلیه کالاهای ممنوعه که امکان خرید اینترنتی آن ها وجود ندارد به این لینک مراجعه نمایید.

شرایط و ضوابط انجام سفارشات خارجی :

1- حتماً قبل از ثبت سفارش و ارسال درخواست پرداخت ارزی اینترنتی، از اعتبار وب سایت مورد نظر و خرید اینترنتی که قصد انجام آن را دارید، اطمینان حاصل نمایید. گروه724 هیچ گونه مسئولیت حقوقی ناشی از عدم ارائه سرویس خریداری شده به شما پس از نهائی شدن پرداخت یا سایر مشکلات احتمالی را نمی پذیرد و کلیه مسئولیت ها برعهده سفارش دهنده می باشد.
2- در پرداخت از طریق حساب پی پال ، ویزاکارت یا مسترکات ، اگر وب سایت موردنظر شما از دیدگاه سرویس خدمات ارزی گروه تجاری و خدماتی ما (گروه724) جهت انجام پرداخت امن و قانونی فاقد ضوابط و شرایط لازم تشخیص داده شود ، سفارش مربوطه لغو و وجه آن مسترد می گردد.
3- به تمامی درخواست های ارسالی پس از واریز کامل وجه و ثبت سفارش ، ظرف همان روز و حداکثر پس از 24 ساعت پس از ارسال سفارش رسیدگی شده و پرداخت آنها صورت می گیرد. اما در بعضی موارد با توجه به نوع سفارش و مبلغ ارز درخواستی و یا دلایل احتمالی دیگر ممکن است پرداخت مورد نظر به تعویق افتاده که در این صورت به مشتری اطلاع داده خواهد شد.
4- لطفاً هزینه ی سفارش خود را بصورت کامل و براساس مبلغ نمایش داده شده در بخش هزینه نهایی به یکی از حساب های بانکی ما پرداخت نمائید و اطلاعات موردنظر در فرم سفارش پرداخت را بطور کامل و بادقت درج و ثبت نمائید. توجه داشته باشید که می بایست مبلغ پرداختی از طرف شما با مبلغ ارز درخواستی و نوع سرویس پرداختی که انتخاب نموده اید مطابقت داشته باشد. در صورت کسری مبلغ پرداختی ، سفارش شما تأیید نشده و پرداخت آن از طرف ما صورت نخواهد گرفت. بنابراین حتماً قبل از واریز وجه ، به مبلغ هزینه نهایی سفارش خود دقت نمایید.
5- در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از انجام پرداخت ارزی سفارش ها و یا عدم ارائه سرویس مورد نظر به مشتری ، استراد هزینه سفارش ها و باز خرید ارز پرداختی در سرویس های پرداخت با پی پال ، ویزاکارت یا مسترکات ، به هیچ وجه در تعهد ما نمی باشد. بدیهی است که در این گونه موارد چنانچه هزینه پرداختی به حساب های ارزی ما مسترد گردد با توجه به شرایط سرویس پرداختی و با کسر کارمزد خدمات ، این گروه مجاز به اخذ هرگونه تصمیمی می باشد.
6- ارسال اطلاعات صحیح و ارائه توضیحات تکمیلی برای هر سفارش ضروری بوده و مسئولیت آن بر عهده سفارش دهنده می باشد. به درخواست هایی که ناقص و بدون ارائه توضیحات تکمیلی و ارسال اطلاعات ضروری باشند رسیدگی نمی گردد.
7- پرداخت هزینه خرید های اینترنتی مربوط به سفارش خرید کالاهای فیزیکی غیر مجاز و یا کالاهایی که واردات آنها ممنوع بوده (با توجه به قوانین گمرک کشور) یا نیاز به اخذ مجوز دارد یا دارای نمایندگی انحصاری و رسمی در کشور هستند و نیز پرداخت هزینه سفارش هایی که با قوانین حقوقی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی منافات داشته باشند ، از طرف این گروه امکانپذیر نمی باشد. کلیه سرویس هایی که (گروه724) ارائه می دهد شامل پرداخت های ارزی اینترنتی مجاز در وب سایت های معتبر و مطابق با قوانین داخلی کشور جمهوری اسلامی می باشد.
8- لطفاً قبل از ثبت سفارش پرداخت ارزی از طریق فرم تماس در وب سایت ، جزئیات سفارش خود را با پشتیبانی این وب سایت مطرح نمائید و در صورت تائید جهت پرداخت هزینه سفارش و ثبت نهایی آن اقدام نمائید. در غیر اینصورت سرویس خدمات ارزی گروه تجاری و خدماتی ما (گروه724) در قبول یا رد سفارش های ارسالی مخاطبین خود هیچ گونه تعهدی ندارد.
10- در صورتی که پرداخت ارزی سفارشی انجام شده باشد ولی به هر دلیل از طرف وب سایت مورد نظر و یا از طرف مشتری کنسل شود و مبلغ آن به حساب ارزی ما مسترد گردد ، زمان تسویه حساب و برگشت وجوه پرداختی به حساب مشتری (با کسر کارمزد خدمات) حداقل 7 و حداکثر 20 روز کاری می باشد.
11- بازخرید وجوه برگشتی به حساب پی پال ، ویزاکارت یا مسترکارت با کسر کارمزد 12000 تومان و 5 % از مبلغ ارز پرداخت شده ، با نرخ روز ارز صورت می گیرد.

تبدیل نرخ ارز به تومان. جهت محاسبه میزان ریالی دلار از فرم زیر استفاده نمایید. میزان کارمزد هر خرید آنلاین مبلغ 8000 تومان است.

سفارش خرید خارج از کشور | خرید کالا از سایت های خارجی buy 100

هزینه ارسال پستی پس از تعیین کشور مبداء و با توجه به کشور دریافت کننده کالا محاسبه و اعلام می گردد و تا قبل از ارسال مشخصات سایت فروشنده امکان محاسبه هزینه ارسال مقدور نیست

[contact-form-7]

نوشته سفارش خرید خارج از کشور | خرید کالا از سایت های خارجی اولین بار در سئو 724 پدیدار شد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط reza iranshenas 96/8/4:: 1:40 صبح     |     () نظر